Pillpintu | Baba Webáruház

ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Telefonszám: (+36) 30/811-15-81
Email: info@pillpintu.hu

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1. Üzemeltetői adatok ismertetése
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
3. Rendelési információk ismertetése
4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
5. Szerződés létrejötte, módosítása és törlése
6. Rendelés lépéseinek bemutatása
7. A megrendelt termék kifizetésének lehetőségei
8. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása 9. Garanciális feltételek, teendők ismertetése 10. Elállás jog gyakorlasának menete
11. Adatkezelési információk
12. Adatkezelési nyilatkozat

1. Üzemeltetői adatok ismertetése

Cégszerű elnevezés: Csárdi Adrián e.v.
Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Csépi út 25.
Adószám: 69053489-1-33
VPID: HU0063376269
Közösségi adószám: HU69053489
Nyilvántartási szám : 52631290
Bankszámlaszám: 12023132-01651872-00100009
Elektronikus elérhetőség:
Telefonszám: (+36) 30/811-15-81
Email: info@pillpintu.hu
Weboldal: www.pillpintu.hu

Az általunk forgalmazott készülékek kivétel nélkül rendelkeznek CE minősítéssel.

A kapcsolattartó személy neve: Csárdi Adrián
A szerződés nyelve: magyar

A megkötött szerződés írásban kötöttnek minősül. Digitális formában iktatjuk, és a későbbiekben visszakereshető.
A szerződés nem utal magatartási kódexre.
A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény 2009 júniusában módosított és 2009. október 1-jétől hatályos 3. § (1) bekezdése szerint köteles a webáruház tulajdonos kereskedelmi tevékenységét bejelenteni a székhelye szerinti jegyzőnél.

Cégünk a 2238/1/2018/B nyilvántartási szám alatt végzi Csomagküldő kiskereskedelmi tevékenységét.

Panaszkezelés: 
Telefonszám: (+36) 30/811-15-81
Email: info@pillpintu.hu

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

Termékkínálat meghatározása: Webáruházunk baba és kismama termékeket, valamint játékokat forgalmaz.
A megjelenített termékek webáruházunkon keresztül házhoz szállítással rendelhetőek meg.

Alapesetben a házhoz szállítás díját a szállítási mód kiválasztása után adja hozzá a program a termék(ek) árához.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3. Rendelési információk ismertetése

  • A vásárlás nem regisztrációhoz kötött, de ajánlott. Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.
  • A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
  • A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása a beérkezések sorrendjében történik.
  • A megrendelések teljesítése raktáron nem lévő termékek esetében függ a beszerzési időtől, ilyen esetben a visszaigazolásban tájékoztatjuk a vásárlót a várható beszállításról.
  • A megjelenített termék képek illusztrációként szerepelnek, és eltérhetnek a valóságtól.

4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

  • A megrendelések feldolgozása a beérkezett megrendelések sorrendjében történik.
  • Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 4. munkanap.
  • A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  • Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
  • Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében.
  • Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
  • A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a különbözet visszautalásra kerül a vásárló részére.

5. Szerződés létrejötte, módosítása és törlése

A megrendelés leadása a Ptk. 211. §-a szerint ajánlatnak minősül, mely alapján a Megrendelő a megrendelés leadását követő 48 óráig kötve van, azaz a Megrendelő a megrendelését, annak leadásától számított 48 órán belül nem módosíthatja, illetve nem vonhatja vissza. A megrendelés leadása a Megrendelő részéről annak kinyilatkoztatását is jelenti, hogy a jelen szerződés tartalmát megismerte és elfogadta. A szerződés a Felek között a megrendelésnek a Szolgáltató általi visszaigazolásával, elfogadásával jön létre, mely visszaigazolást, elfogadást a Szolgáltató elektronikus levél formájában küld meg a Megrendelő által megadott e-mail címre. Amennyiben a Szolgáltató visszaigazolásának tartalma eltér a Megrendelő megrendelésétől, úgy az új ajánlatnak minősül. Eltérő tartalmú visszaigazolás (új ajánlat) esetén az Megrendelőnek 48 óra áll rendelkezésére annak eldöntésére, hogy a Szolgáltató ajánlatára elfogadó nyilatkozatot tegyen, elektronikus levél formájában. Amennyiben a Megrendelő 48 óra alatt nyilatkozatot nem tesz, úgy a Felek között szerződés nem jön létre. A Felek között a fentiek szerint létrejött szerződés magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 hónapig őrzi.

A 2001 évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés rögzítésének tényéről. Amennyiben a megrendelőhöz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a szállító ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Cégünk a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a megrendelőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a megrendelő e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről. A webáruházban megrendelhető termékek árváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy az árváltoztatás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az árváltoztatás a Szolgáltató által már visszaigazolt megrendeléssel létrejött szerződésben meghatározott termékek vételárát, nem érinti, a vételár ebben az esetben a szerződés létrejöttével rögzül. Ennek megfelelően a szerződés létrejöttét követő árváltoztatásra sem a Szolgáltató sem a Megrendelő nem hivatkozhat. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére téves ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, melyet a megrendelés visszaigazolása során jelez. A megrendelés visszaigazolásában a szolgáltató felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő eldöntheti, hogy megrendelését fenntartja-e vagy elállhat vásárlási szándékától. A Szolgáltatót az Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A megrendelő a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

6. Rendelés lépéseinek bemutatása

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A törlés gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a kosár frissítése gombot.
  3. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*
  4. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  5. Megrendelés
  6. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatosan. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)
  7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  8. A beérkezett megrendelését e-mailben vagy telefonon minden esetben visszaigazoljuk!

7. A megrendelt termék kifizetésének lehetőségei

  • Bankkártya - Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Átutalás - előre utalással bankszámlánkra (12023132-01651872-00100009)
  • Utánvét - fizetés a futárnak készpénzben

8. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

GLS futárszólgálattal: Magyarország területén 20.000,-Ft rendelési érték alatt a házhoz szállítás díja előre utalás esetén 1.390,-Ft, utánvétes fizetés esetén 1.390,-Ft + 400,-Ft.

CsomagPiac ( Fáma ) futárszólgálattal: Magyarország területén 20.000,-Ft rendelési érték alatt a házhoz szállítás díja előre utalás esetén 1.190,-Ft, utánvétes fizetés esetén 1.190,-Ft + 400,-Ft.

20.000,-Ft rendelési érték felett ingyenes a kiszállítás.

A csomagolásért külön díjat nem számolunk fel!

A megrendelt termékek szállítási költséggel növelt ellenértékét utánvét esetén a csomag átvételekor a futárnak, illetve átutalás esetén előre utalva bankszámlánkra kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát a csomag tartalmazza.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor, a futár jelenlétében bontsa ki, majd a benne lévő termékek épségét gondosan ellenőrizze! Bármely sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét a futártól. Jegyzőkönyv megléte mellett áll módunkban érvényesíteni kárigényünket a szállítmányozó cég felé, ezért ennek hiányában nem áll módunkban reklamációt elfogadni.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat sikertelen kézbesítés esetén telefonon veszi fel Önnel a kapcsolatot és kérésre a helyi Postán leadja csomagját ami ezt követően 5 munkanapon belül átvehető. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

9. Garanciális feltételek, teendők ismertetése

A garancia időtartama elektromos készülékek esetében 12 hónap.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.
Köszönjük, hogy termékünket választotta. A Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 199. évi IV. törvény (a továbbiakban Ptk.) 248 §-ában foglaltakra figyelemmel, a 151/2003. (IX.22 ) Korm. rendelet szabályai szerinti jótállási kötelezettséget vállalunk a vásárlás napjától számított 12 hónapig.

A jótállási kötelezettség teljesítése a forgalmazót terheli. A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti. A jótállás a fogyasztó  törvényből eredő jogát nem érinti. Fogyasztónak minősül: a gazdaság vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból ( Ptk 685. § d. pont) a forgalmazóval szerződést kötő személy. Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számlát), úgy a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni (a 49/2003. (Vil.30.) GKM rendelet 2. § -a) Javasoljuk, hogy a termék megvásárlásakor kapott megfizetésre vonatkozó bizonylatot, jótállási jegyet a szavatossági igény (Ptk 305. § -311/A-ig, 685§ e. pont). 49/2003. (VII.30.) GKM rendít) érvényesítése érdekében is őrizze meg.

A vásárló a jótállási igényét jótállási jeggyel érvényesítheti, a vásárláskor kiállított számla nem szükséges a jótálás érvényesítéséhez. Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni. Jótállási, javítási munkát kizárólag csak az érvényes jótállási jegy alapján végezhet a feltüntetett javító szerviz. A jótállási jegyen történő bármilyen javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. Ha a vásárló a termék rendeltetésszerű használata mellett bekövetkező meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a forgalmazó köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Javasoljuk, hogy a termék használatba vétele előtt feltétlenül olvassa el és tanulmányozza a kezelési-használati utasítást.

Gyártási, -összeszerelési hibából származó jótállási javítás iránti igényt a jótállási jegyen felsorolt javítószolgálatnál közvetlenül is lehet érvényesíteni.

A gyártási hibás termék átvételének és kiadásának feltételei:

  • A használat során keletkezett szennyeződésektől megtisztított terméket szabad csak átadni.
  • A hibás alkatrész kicserélése esetén csak új alkatrész építhető be.
  • A szerviz köteles a hibás termék átvételekor átvételi elismervényt, vagy azzal egyenértékű sorszámozott garanciális munkalapot kiadni.

Az átvételi elismervényen, a munkalapon a következő adatokat leli feltüntetni:

  • A bejelentés és átvétel napját
  • A termék típus számát, megnevezését, gyártási számát
  • A termék általános állapotára utaló megállapításokat, a vásárló által bejelentett hibát vagy kifogást
  • Az átvett tartozékok, okmányok jegyzékét
  • A kijavítás várható időpontját

A gyártási eredetű hiba elhárítása után: a javítás módját, a beépített alkatrész cikkszámát, a javítás befejezésének időpontját a garanciális munkalapon rögzíteni kell.

A javítószolgálatnak törekednie kell arra, hogy a termék kijavítását 15 napon belül végezze el. Termékcsere esetén a hibás fogyasztási cikket és annak összes tartozékát, kezelési utasítását a szerviz veszi át. Törött, sérült, hiányzó tartozékok árát a vásárlónak kell megfizetnie.

A kijavított terméket kipróbálva, üzemképes állapotban kell kiadni. A jótállási jegy javító szelvényére a szerviz köteles beírni: a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját, a hiba okát és a javítás módját, a megjavított termék visszaadásának időpontját, a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított- új határidejét.

A jótállási igény nem érvényesíthető:

  • A termékhez kapott kezelési utasítástól eltérő használatra, átalakításra, helytelen tárolás és szállítási sérülés miatt a sérült részekre,
    elemi kárra vagy egyéb nem gyártási eredetű hibára a jótállás nem vonatkozik
  • Olyan hibára, amely az előírt rendszeres karbantartás hiánya miatt keletkezett.
  • Szakszerűtlen javításból származó hibára, amelyet nem a kijelölt és javítással megbízott szerviz okozott.
  • A kopó alkatrészek természetes kopása, elhasználódása esetén
  • A termék üzembe helyezését, karbantartását a szerviz külön költség felszámolása mellett végzi el.
  • A javítószolgálat nem kötelezhető a használati utasításban előirt karbantartások garanciában történö elvégzésére
  • Az eredetitől eltérő tartozékok csatlakoztatása által okozott kárért

A jótállási jegy címjegyzékében történt változásokról a következő telefonszámon, faxon. e-mail cimen információt adunk és tájékoztatjuk a lakóhelyéhez legközelebb lévő új szerviz elérhetőségéről.

A Csárdi Adrián EV., mint importőr és forgalmazó minden felelősséget elhárít az előre nem látható, következmény jellegű, vagy különleges károkért. Minden garancia - beleértve az előzőeket, de azokra nem korlátozva - a megfelelő működési és piacra viteli garancia is, a vásárlás dátumától számított maximum 1 évre korlátozódik.

A Magyar hatályos jogszabályok értelmében a termékek garanciális szervizpontra történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A garanciális szervizelést követő visszajuttatás költségét cégünk vállalja, bármely magyarországi címre.
Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Webáruházunk használatának egyetlen feltétele, a regisztrációs folyamat során hiánytalanul kitöltött űrlap. A regisztrációt követően a rendszerünk egy e-mailben jelzi Önnek, hogy a regisztráció sikeres volt. Ezt követően bármikor beléphet webáruházunkba a regisztráció során megadott e-mail címével és jelszavával.

10. Elállási jog gyakorlásának, menetének ismertetése.

Minden vevőnek a vásárlástól számított 15 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy telefonon kell bejelentenie. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk a teljes összeget a szállítási költséggel együtt a vevő által megadott bankszámlaszámra.

A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségére, melyet a megrendelőnek kell viselnie, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 15 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre. 

A szerződéstől való elállás esetén a Megrendelő köteles az érintett terméket tizennégy napon belül visszajuttatni az Eladónak, mégpedig teljes egészében, eredeti állapotban, minden dokumentummal ill. dokumentációval amely a Vevőnek átadásra került. A terméket az eredeti állapotban, címkékkel, károsodás és használatra utaló jelek nélkül kell visszajuttatni.

A Vevő felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. Elállási jog gyakorlása esetén – tehát ha nem a termék hibájából eredő igényt érvényesítenek – egy olyan esetben, ha például a bébi taxit már az utcán is használatba vették, akkor nem áll módunkban a teljes vételárat visszafizetni. Ilyen esetekben csak az értékcsökkenés levonása után fennmaradó összeget tudjuk visszafizetni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:

Higiéniai termékek, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék!

11. Adatkezelési információk

Webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatkezelés során gyűjtött személyes adatokat csak a szolgáltatás (adásvétel) teljesítéséhez (pl. szállítás, számlázás) használjuk fel.

Az webáruház használata során a Csárdi Adrián EV. rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Csárdi Adrián EV. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).

Ezen adatokat a Csárdi Adrián EV. kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a szolgáltató a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@pillpintu.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Csárdi Adrián EV. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési irányelveit.

12. Adatkezelési nyilatkozat

1. Bevezetés

A Csárdi Adrián EV. (Székhely: 2310 Szigetszentmiklós Csépi út 25.) (a továbbiakban "Szolgáltató"), pillpintu.hu domain néven elérhető honlapjának célja a cég ügyfelei számára történő bemutatkozás és a forgalmazott termékek értékesítése a webáruházon keresztül.

A pillpintu.hu címen működő szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a https://pillpintu.hu/adatvedelmi-iranyelvek címen.

Az adatok kezelésével összefüggésben a Szolgáltató, mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a honlapot igénybe vevő felhasználókat a honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintettek jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Szolgáltató a rögzített személyes adatokat bizalmasan, az adatvédelmi jogszabályokkal és nemzetközi ajánlásokkal összhangban, a jelen nyilatkozatnak megfelelően kezeli. A  Szolgáltató kiemelten fontosnak tartja az elkötelezett partnerei és felhasználói személyes adatainak védelmében,  az ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A Szolgáltató a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

A szolgáltató adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

  1. 1992. évi LXIII. törvény – a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról (a továbbiakban Avtv., adatvédelmi törvény);
  2. 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.).

A pillpintu.hu honlap használatával Ön, mint felhasználó elfogadja jelen adatkezelési tájékoztató rendelkezéseit.

A Szolgáltató jogosult jelen adatkezelési tájékoztatót a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a honlapon történő közzétételt követő első használat alkalmával válnak hatályossá a felhasználóval szemben.

Amennyiben olyan kérdése lenne, mely jelen adatkezelési tájékoztató alapján nem egyértelmű, kérjük, írja meg a info@pillpintu.hu e-mail címre és kollégánk megválaszolja kérdését.

2. Definíciók

  1. személyes adat:bármely meghatározott (azonosított vagy azonosítható) természetes személlyel (érintett) kapcsolatba hozható adat, az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. A személy különösen akkor tekinthető azonosíthatónak, ha őt - közvetlenül vagy közvetve - név, azonosító jel, illetőleg egy vagy több, fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző tényező alapján azonosítani lehet;
  2. hozzájárulás:az érintett kívánságának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;
  3. tiltakozás:az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;
  4. adatkezelő:az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;
  5. adatkezelés:az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így például gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása. Adatkezelésnek számít a fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése is;
  6. adattovábbítás:ha az adatot meghatározott harmadik személy számára hozzáférhetővé teszik;
  7. nyilvánosságra hozatal:ha az adatot bárki számára hozzáférhetővé teszik;
  8. adattörlés:az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;
  9. adatzárolás: az adatok továbbításának, megismerésének, nyilvánosságra hozatalának, átalakításának, megváltoztatásának, megsemmisítésének, törlésének, összekapcsolásának vagy összehangolásának és felhasználásának véglegesen vagy meghatározott időre történő lehetetlenné tétele;
  10. adatmegsemmisítés:az adatok vagy az azokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;
  11. adatfeldolgozás:az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől;
  12. adatfeldolgozó:az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelő megbízásából személyes adatok feldolgozását végzi;
  13. harmadik személy:olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, amely vagy aki nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;
  14. harmadik ország:minden olyan ország, amely nem tagja az Európai Gazdasági Térségnek.

3. A személyes adatok köre, az adatkezelés célja, jogcíme és időtartama

A Szolgáltató adatkezelése az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatok, a felhasználók lakcíme, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontja, időtartama és helye vonatkozásában a 2001. évi CVIII. (az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló) törvényen, egyéb személyes adatok vonatkozásában pedig önkéntes hozzájáruláson alapul. Az adatkezelés jogalapja az érintettek hozzájárulása.A felhasználók a hozzájárulást a regisztrációval adják meg.

3.1. Honlaplátogatók adatai

A szolgáltatások látogatása során a szolgáltató rögzíti a honlapra látogató felhasználók IP címét, a látogatás (kezdő és befejező) időpontját és a megtekintett oldal címét, valamint a felhasználó böngészőjének és operációs rendszerének típusát - technikai okból, valamint a felhasználói szokásokra vonatkozó statisztikák készítése céljából. Ezen adatok naplózását a rendszer folyamatosan végzi, de nem kapcsolja össze más, a regisztráció során vagy a felhasználás során megadott adatokkal. Az így nyert adatokhoz csak az adatkezelő fér hozzá. Az adatokat a szerver 2 hónapig tárolja.

A Szolgáltató a testre szabott kiszolgálás érdekében a felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. cookie-t helyez el. A cookie (süti) a látogató szokásainak rögzítésére alkalmas. A cookie-t a felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve beállíthatja böngészőjét, hogy a cookie-k alkalmazását tiltsa.

Az adatkezelő által naplózott adatok kezelése, valamint a cookie által gyűjtött felhasználói szokásokról gyűjtött információkból nyert adatok kezelése kizárólag statisztikai célt szolgál.

A szolgáltatások html kódja a szolgáltatótól független, külső szerverről érkező és külső szerverre mutató hivatkozásokat tartalmaz. Egy ilyen külső szerver segíti a honlap látogatottsági és egyéb webanalitikai adatainak független auditálását: a Google Analytics. A honlapon megjelenő hirdetések kiszolgálását külső szerver végzi (Google Adwords). Ezen adatok kezeléséről az adatkezelők tudnak felvilágosítást nyújtani. Elérhetőségük: www.google.com/analytics, www.google.com/adwords.

3.2. Webáruház regisztráció

Regisztrációkor a következő adatokat kell megadni: azonosító, e-mail cím, jelszó, név/cégnév, szállítási cím, telefonszám. Ezeket az adatokat a felhasználók és megrendelések azonosítása céljából kezeljük. Az e-mail ezen felül szükséges a megrendelések visszaigazolására és egyéb kapcsolattartásra is. Meg lehet adni ezeken felül külön a számlázási cím adatokat is. Az adatok a kiszállításhoz és számlázáshoz, valamint a kapcsolattartáshoz szükségesek.

Az adatok a webáruházba való belépés után a "Fiókom" menüpontban módosíthatók.

Az adatokat kérelemre, illetve 3 év inaktivitás után törli a szolgáltató a rendszeréből. Kivételt képeznek ez alól az adattovábbításra is kerülő, bizonylatokon szereplő név, cím, szállítási cím, telefonszám adatok. Ezeket az adatokat az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 47. § alapján a megrendelést követő ötödik év végéig őrzi meg az adatkezelő. A megadott adatok törlését a info@pillpintu.hu email címen lehet kérelmezni.

Megrendelés esetén a megadott név, cím, szállítási cím és telefonszám adatokat, a megrendelés adataival együtt a Szolgáltató a következő adatkezelők felé továbbítja:

  • A Szolgáltató által megbízott futárszolgálat – a kiszállítás teljesítése céljából, amennyiben a futárszolgálat igénybe vételét kéri a felhasználó;
  • A Szolgáltató megbízott könyvelője – a könyvelési feladatok elvégzése céljából;
  • A Szolgáltató megbízott könyvvizsgálója – könyvvizsgálói feladatának ellátása céljából, a gazdasági társaságokról szóló 2006. évi IV. törvény 43. § alapján.

Tekintettel arra, hogy a webáruház regisztrációval és a webáruház használatával összefüggő adatkezelést a Szolgáltató az adatvédelmi biztos nyilvántartásába bejelentette, tájékoztatjuk, hogy a webáruház használatával összefüggő adatkezelés nyilvántartási száma: * feltöltés alatt *

3.3. Hírlevél

Az átlagosan havi, két havirendszerességgel kiküldött elektronikus hírlevélre lehetőség van feliratkozni a webáruházban.

A hírlevelekről a levelek alján található hivatkozásra kattintva lehet leiratkozni, illetve e-mailben lehet kérni a info@pillpintu.hu címen.

3.4. Kapcsolat

Amennyiben szolgáltatásaink igénybevétele során kérdése, problémája van, az 5. pontban közölt kapcsolati elérhetőségeken éri el a Szolgáltatót.

A Szolgáltató a beérkezett leveleket, a küldő nevével és e-mail címével, valamint más, önként megadott személyes adatával együtt, az ügy elintézésétől számított legfeljebb 1év elteltével törli.

3.5. Tartalom és információ megosztás

Tájékoztatjuk felhasználóinkat, hogy a szolgáltató - mint az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szerinti tárhelyszolgáltató - a felhasználók által megadott és a szolgáltató által csak tárolt tartalomért nem felel. Különösen igaz ez a személyes adatokat (pl. arcképmás, hang) is tartalmazó dokumentumok nyilvánosságra hozatalára, vagy azokkal kapcsolatos más adatkezelési műveletekre, mely adatkezelésekhez az érintett előzetes hozzájárulása szükséges. A hozzájárulás beszerzése a felhasználók, mint tartalomszolgáltatók feladata, akik felelősek a hozzáférhetővé tett tartalomért. A Szolgáltató - a fenti rendelkezésekre is tekintettel - kizár minden felelősséget a szolgáltatása igénybevétele során a felhasználók által elhelyezett tartalom jogszerűségéért (pl. fénykép), valóságnak való megfeleléséért (pl. apróhirdetés).

Fontosnak tartjuk tájékoztatni felhasználóinkat, hogy az általuk megadott személyes adatok, kapcsolatrendszerükre utaló információk olyan értékes adatok, amelyekkel egyesek visszaélhetnek.

Amennyiben valamely felhasználó profilját törli, vagy törlésre kerül, hozzáférhetővé tett tartalma is törlésre kerül.

3.6. Egyéb adatkezelések

Tájékoztatjuk a felhasználókat, hogy a bíróság, az ügyész és a nyomozó hatóság tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátása végett megkeresheti a Szolgáltatót (a büntetőeljárásról szóló 1998. évi XIX. törvény 71. §). A szolgáltató a hatóságok részére - amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte - személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.

4. A személyes adatok tárolásának módja, az adatkezelés biztonsága

A Szolgáltató a honlappal kapcsolatos személyes adatkezeléseket elsősorban a telephelyén végzi. Adathordozói a Szolgáltató telephelyén és a Szolgáltató tárhelyét biztosító partnerénél találhatók. Az adatkezelő a személyes adatokat 24 órás őrzéssel védett, dedikált szerveren tárolja.

A Szolgáltató a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:

  • az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);
  • hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);
  • változatlansága igazolható (adatintegritás);
  • a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága)

legyen.

A Szolgáltató olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés